مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت صنایع فولاد کاویان گهر سیرجان نهم خرداد برگزار شد.

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت صنایع فولاد کاویان گهر سیرجان نهم خرداد ماه در محل سالن کنفرانس شرکت با حضور ۱۰۰ درصدی سهامداران برگزار شد.

در این جلسه که نمایندگان سهامداران، حسابرس و بازرس قانونی و اعضای هیئت مدیره این شرکت حضور داشتند، مجتبی عزت نیا مدیر عامل، ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت رییس جمهور محبوب و مردمی و هیات همراهش، گزارشی از عملکرد هیئت مدیره شرکت در سال ۱۴۰۲ ‌و اقدامات مهم انجام شده در راستای ارتقا بهره وری، شناسایی و ارزیابی منابع جدید مورد نیاز بخش تولید، بررسی طرح های توسعه ای و پروژه های در حال انجام از جمله پروژه احداث کارخانه فروآلیاژ و پروژه اصلاحی در ابتدای ناحیه خوراک دهی خطوط تر کارخانه بازیابی هماتیت ارائه کرد و پس از ارائه گزارش حسابرس، صورت های مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ بررسی و تصویب گردید.

در این نشست مدیرعامل کاویان گهر با اشاره به تلاش خستگی‌ناپذیر مجموعه مدیران و کارکنان این شرکت و پیمانکاران حوزه های تولید و پشتیبانی گفت:
در سالی که گذشت با وجود افزایش محدودیت‌های مربوط کیفیت خوراک کارخانه و تأمین انرژی، شاهد ثبت رکوردهای کمی و کیفی در بخش‌های مختلف تولیدی بودیم. همچنین در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی، پروژه احداث ساختمان مرکز بهداشتی و درمانی روستای محمودآباد در کمتر از یکسال به اتمام رسید و آماده بهره برداری و خدمت رسانی به مردم شریف منطقه گردید.


وی در ادامه با تاکید بر تلاش‌های مجموعه کارکنان شرکت کاویان گهر، یاری هیئت مدیره و حمایت سهامداران محترم در کسب موفقیت‌های این شرکت به نقش و اهمیت طرح‌ها‌ و پروژه های جاری و در دست بررسی در راستای رشد و توسعه پایدار شرکت کاویان گهر تاکید نمود و خواستار همراهی و حمایت هرچه بیشتر سهامداران در این زمینه شد.

در پایان سهامداران شرکت از هیئت مدیره و مدیر عامل، بابت اقدامات انجام شده در سال ۱۴۰۲ تقدیر به عمل آوردند.